dinsdag 16 augustus 2011

Eindfeest + vertrek naar vliegveld

Vrijdag de 29ste was de laatste dag van het kamp.:(
Iedereen had er super veel zin in om zijn gastgezin te ontmoeten en aan te komen bij hun nieuwe huis voor een jaar. Maar tegelijkertijd waren ze verdrietig omdat we onze nieuwe en goede vrienden gedag moesten zeggen.
Maar ook omdat het kamp zo super was. We hebben zo veel gedaan, zo veel leuke mensen ontmoet en super veel lol gehad.
S'avonds hadden we van 8 tot 10 een feest om afscheid te nemen van iedereen en nog even los te gaan met iedereen. om iets voor 10 moesten we allemaal naar buiten. er was een verrassing voor ons.(????)
We gingen met 400 studenten naar buiten en gingen op het Football veld staan.
iets over 10 kwam er toch een hoop vuurwerk los uit de bomen ergens(XD).
Nee, achter het football veld lag (lager) het echte voetbal veld en daar kwam al het vuurwerk vandaan.
 Het was super mooi, super veel, en ongelooflijk hard:)

 Maar na het vuurwerk kwam het moeilijkste gedeelde van het kamp( nog moeilijker dan mensen leren kennen) het afscheid...
Om 12 uur vertrok de eerste bus naar het vliegveld.( er waren 3 vliegvelden)
We hadden een uur voordat we bij de vertrek plaats moesten zijn( moesten er om 11 uur zijn want dan zouden we nog een slideshow met foto's bekijken)
Ik rende snel naar mijn dorm en ging nog even douche( wou graag schoon in het vliegtuig zitten en schoon bij mijn gastgezin aankomen.)

Bij de slideshow waren er al heel veel mensen aan het huilen en toen de bus ging (konden we bijna zwemmenXD) ik heb ook afscheid genomen van iedereen(normaal) en ben om 1 uur met de bus vertrokken met nog iemand uit nederland. ( zij vloog ook met mij naar Philadelphia) (jaja quinten ik ben in philli geweestXD)

1 opmerking:

Marion Golsteijn zei

Ha Oscar! Ondertussen ben je al op je "echte" verblijfplaats aangekomen...En? Hoe bevalt het "real american life, so far" ;)?
Wij zijn echte "die hard" fans van jouw blog, dus ga zo door,zou ik zeggen!! Liefs, Marion Golsteijn.

Een reactie posten