dinsdag 2 augustus 2011

Dagje Boston

op vrijdag 22 juli gingen we met het hele camp een dag naar Boston.
We moesten daarvoor wel extra vroeg opstaan, kwart voor 6. we moesten namelijk om 6 uur ontbijten en om kwart voor 7 in de bus naar boston.
 We kwamen ongeveer om 10 uur half 11 aan in Boston. Ik en de groep waar ik bijna de hele twee weken mee om ben gegaan gingen lopen en de meisjes gingen (natuurlijk) Shoppen. Jason(de jonge waar ik alle sporten enzo mee deed en mee optrok) en ik gingen naar de Nike-store en gingen gewoon lopen door Boston.
We hadden een plek afgesproken met de groep waar we om 3 uur gingen verzamelen dat was voor een heel groot gebouw( de grootste in Boston) daar gingen we in en gingen we op de 52ste verdieping wat drinken( dat had Anoeska uit de groep gezegd want die was al eens in Boston geweest)
we hadden een geweldig uitzicht en hebben wat foto's gemaakt met zijn alle en natuurlijk van het uitzicht.
     daarna gingen we weer naar beneden en gingen we eten bij een soort chinees hutje(dat had zei ook gezegd) het eten was dan ook echt super lekker en ook best veel.
vervolgens gingen we met de subway naar de andere kant van de stad om daar te kijken naar Quincy Market, wat te eten en de meiden natuurlijk shoppen.

ik heb die dag veel foto's gemaakt van alles wat ik heb gezien.



We konden een sorrt van speurtocht doen in Boston en daar stond ook op, een foto met een politie agent( met boeien om is nog beter) is had het gevraagd)of ik boeien om mocht maar dat mocht niet want ze worden daar soms mee gesuwed.





Dit was in de Nike-Store




1 opmerking:

Nelly Meertens-Vis zei

He Oscar, super al die foto's.
Ziet er tof uit.
Leuk de verhalen te lezen.

je mams

Een reactie posten