zaterdag 13 augustus 2011

Ben & Jerry's Factory. Deel(1)

Ik had eerder al op de blog vertelt over de competitie met punten. Als jouw klas de meeste had dan ging je met je klas naar Ben & Jerry's.
Mijn Klas had de meeste dus wij gingen met zijn alle naar DE Ben en Jerry's Factory in Vermont waar het allemaal is begonnen.
We gingen daar om 3 s'middags heen. Toen we daar aan kwamen gingen we natuurlijk eerst.... Het super lekkere ijs eten. Wauw ze hadden echt te veel verschillende smaken. Ik had een smaak met kersen en chocolade wat echt super lekker was.(Ik had dan ook een grote bak).
Nadat we ons uit op hadden gingen we naar binnen bij de echte Factory en kregen we een rondleiding.
Wat voor koeien ze gebruikten, hoe ze het zo lekker kregen.etc. Maar het beste gedeelte was bijna aan het einde. HET PROEF GEDEELTE. We kregen allemaal een bakje met een nieuw soort ijs, dat nog niet in de winkels lag. WAUW dat was echt lekker. er zat karamel siroop in en stukje karamel +chocolade en natuurlijk ijs. Dat was echt lekker. Jammer genoeg moesten we na de rondleiding gelijk weer terug naar het kampXD.
En toen we terug op het kamp waren, natuurlijk iedereen vertellen hoe lekker het ijs was(Haha).









2 opmerkingen:

Unknown zei

Heerlijk ijs..... doe mij maar een litertje ;-)

adrie en marian vis zei

Hallo Oscar, Hoe gaat het?Wij vinden het heel stoer van je hoor. Dikke kus en heel veel groetjes van Adrie en Marian. En Bob (die jongen die altijd bij ons werkt) vraagt of je die band kent uit Amerika uit Minnesota: bige time ruhs.
Groetjes van ons

Een reactie posten