vrijdag 12 augustus 2011

laatste week op het kamp. (Deel1)

De laatste week was nog drukker dan de eerste week we hadden namelijk allemaal activiteiten waar we naar toe moesten. We hebben een Talentshow gehad:
Daar vond ik niet heel veel aan want het geluid was niet echt geweldig en er was te veel het zelfde(zang en gitaar) maar het was wel gezellig om er gewoon beetje te kijken en te praten.
Er waren twee groepen voor de Talentshow omdat er ongeveer 400 studenten op het kamp waren en die paste niet allemaal in die zaal.
Na de voorstelling waar ik bij was gingen we met zijn alle poolen en wat drinken onder het cafetaria.

Er was die week ook een hypnotist show, en daar kon je voor opgeven als vrijwilliger en dan zou de hypnotist mensen uitkiezen, ik had me vrijwilliger gesteld maar ik was niet gekozen.
Het was wel grappig want iemand die ik kende werd wel gekozen en na de show wist hij niet meer wat hij gedaan had zei hij en hij wist niet wat er was gebeurd.
De show duurde ongeveer 1,5 uur, het was ontzettend grappig om te kijken wat voor gekke dingen mensen op dat podium doen. We hebben dan ook erg gelachen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten