donderdag 11 augustus 2011

Hoe moet ik een reactie plaatsen?

Hallo allemaal,
Ik heb van mijn moeder gehoord dat er heel veel mensen zijn die mij volgen. Super, dat vind ik erg leuk om te horen.
Ook heeft mijn moeder gezegd dat sommige mensen een reactie willen plaatsen maar niet weten hoe dat moet.
Daarom heb ik een stukje geschreven over hoe dat moet. Ik hoop dat iedereen er dan uit komt. Zo niet dan hoor ik het wel weer.
Nogmaal super leuk dat jullie mij volgen.


Hier komt het dan.
U druk onderaan een stukje op ( hier staat een getal) reacties. Dus niet op de reacties waar funny interesting of cool achter staat.
U hebt hier op gedrukt en nu komt er een scherm waar u iets kunt schrijven, daar schrijf u wat u wilt. Hier kunt u ook de reacties van andere mensen lezen.
Vervolgens als u het stukje hebt geschreven klikt u op het balkje “profiel selecteren” daar selecteert u dan ‘Naam/ URL’.
Wanneer u dat heeft geselecteerd komt er een nieuw schermpje waar u uw naam in kunt vullen zodat ik weet van wie de reactie is. Bij het URL gedeelte Hoeft u niks in te vullen.
Wanneer u uw naam heeft ingevuld drukt u op doorgaan. Dan komt het oude scherm weer terug.
En als U de reactie echt wilt plaatsen druk u vervolgens op reactie plaatsen.

2 opmerkingen:

Tep zei

Super cool

Ans Meertens zei

He oscar,

Heb net de foto's bewonderd van de prom-night. Hoe vond je het Hoe gaat het er precies aan toe.
Verder ook alle foto's nog eens bekeken, geweldig man.

Een reactie posten