woensdag 10 augustus 2011

Baseball game

We gingen dus de tweede maandag van het camp naar de baseball wedstrijd.
Iedereen had er super veel zin in en iedereen was vrolijk.
We gingen we heen met de bus, het was iets meer dan een uur rijden.
Toen we er aan kwamen zag het weer er niet geweldig uit, het was helemaal bewolkt en het leek ook of er donkere wolken aan kwamen. Dat klopte, de wedstrijd zou om 7 uur beginnen maar het werd uitgesteld tot 8 uur.
De wedstrijd was nog niet begonnen en het regende, we hebben 45 minuten in de regen gewacht tot de wedstrijd begon. Gelukkig had ik al gedacht dat het misschien zou gaan regenen en ik had daarom ook een paraplu mee. We probeerden dan ook met ongeveer 5 tot 6 mensen onder de paraplu te passen, dat ging niet helemaal.
Gelukkig regende het niet de hele tijd toen de wedstrijd net bezig was stopte het met regenen en het heeft daarna ook niet echt meer geregend.
 Ik vond het erg leuk om een baseball wedstrijd te zien, ik ben altijd geobsedeerd door de pitchers. Die gooien echt ongelooflijk hard en dat vind ik wel interessant.
Ik heb ook een filmpje en wat foto's van dat iemand gooit maar het filmpje is op de blog erg slechte kwaliteit dus alleen foto's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten