zondag 23 oktober 2011

weekend van 15/16 Oktober

Dit was een interessant weekend.
Mijn host moeder had aan mij gevraagd wat ik allemaal wil doen in dit jaar dat ik hier ben.
Ik had onder andere schieten en iets rijden dat snel kan gezegt.
Dat heb ik dus in dat weekend gedaan.
Mijn gastgezin heeft een soort quadbike gemixed met en auto. ( bij de naam van Can Am XD)
Daar had ik op zaterdag in gereden, wat echt super leuk was want dat ding gaat behoorlijk snel en je kan er ook mee driften (XD) ( slippend door de bocht)
Dat was dus al best gaaf.

Op zondag gingen we naar familie van hun. En je raad nooit wat ik daar heb gedaan.
Kleiduiven schieten. Ze hadden 4 shotguns en ik heb dus voor een tijdje lekker op die dingen geschoten.
Dat was dus ook best gaaf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten