zondag 23 oktober 2011

school

school. Ja dat was heel erg apart. Iedereen weet natuurlijk hoe school in al de Hollywood films is.
Ik had eigenlijk verwacht dat het heel anders zou zijn .

Ik was vanaf het begin al heel erg benieuwd naar school en toen het dichter bij kwam wou ik zelfs naar school (wat nogal gek klinkt XD) .
En toen het eenmaal begon was het ongelooflijk apart, leuk, etc.
Het leek net alsof ik in een film leefde. De hallen, de Lockers, de klassen... etc.
Ik kon het niet geloven.
Na de eerste week hadden we een football wedstrijd. En toen was ik helemaal verbaast. Toen we met het football team het veld opliepen was de school band aan het spelen en iedereen stond waar we langs liepen.
Succes te wensen toe te juichen, ik keek mijn ogen uit.
De mensen in school zijn ook allemaal ontzettend aardig. Ze kwamen gewoon naar je toe vragen wie je bent, waar je vandaan komt, iedereen is ontzettend nieuwsgierig en dat is best grappig. XD

En nu ga ik al een tijdje naar school hier en het is nog steeds super leuk. leer steeds meer mensen kennen.
We gaan bijna elke keer na de football wedstrijd op vrijdag naar een vriend zijn huis en slapen we daar overnacht. Ik kijk elke dag mijn ogen weer uit, met nieuwe dingen, leuke dingen, gekke dingen etc.
Het is echt geweldig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten