zondag 29 januari 2012

weekend van 14-16 january Vrijdag

Mijn moeder was opgebracht in een klein dorpje genaamd schellinkhout.
Er was ook iemand genaamd Erik, hij groeide ook op in dat kleine dorpje.
En er is heel veel gebeurd maar die zelfde Erik woont nu in Golden Valley Minnesota.

In dit weekend ben ik naar hun toe gegaan, gewoon voor de gezelligheid, maar ook om weer wat Nederlands te proeven want zij eten nog steeds af en toe Nederlands. Zij hebben nu ook een exchange student.
En hij is ook uit nederland.

Op vrijdag avond kwamen Erik en zijn Zoon ( stefan) mij ophalen, wat echt helemaal geweldig was.
Ze kwamen mij namelijk op halen om naar hun huis te gaan in the cities( Minneapolis en ST paul)
En dat is bijna 2 uur rijden, echt super aardig dus!.
Ik kwam aan en ik zag een gedeelde van een boot in hun tuin. Erik is namelijk een boot aan het bouwen.
Hij is er al een hele tijd mee bezig maar hij vind het nog steeds erg leuk om te doen, en hij wilt er ook mee gaan varen als hij klaar is.
        Daarna natuurlijk de andere ontmoeten, Sara(de vrouw van Erik) en Tom(hun exchange student).
En toen wat pizza gegeten en daarna was het tijd voor HET kaarten spel. Daar had Erik me al over vertelt in de auto. Ik weet niet meer wat de naam was en het is best moeilijk om uit te leggen, XD haha. Maar het was wel erg leuk. We hebben dat dan ook de rest van de avond gespeeld.

1 opmerking:

Hans, Beppie en Nathalie zei

Hi Oscar,

Grappig om te lezen hoe klein de wereld op zo'n moment weer kan zijn. Hoe groot is de kans dat je een jongen uit je moeders jeugd, tegenkomt tijdens jouw high school year in Amerika... Je Nederlands veramerikaanst al aardig ;)Oscar, we wensen je weer veel plezier tijdens al je belevenissen en succes op school. Groetjes!

Een reactie posten