woensdag 20 juli 2011

eerste dag op het kamp

de eerste dag op het camp was zondag. we waren allemaal best moe en mochten ook uitslapen. dit heb ik dan ook wel een beetje gedaan. namelijk tot ongeveer half 10.
je kon eten van 9 tot 12 uur en daarna kon je doen wat je wilde. ik heb met een aantal mensen uit nederland aan tafel gezeten en hebben gekeken wat we die dag gingen doen.
we gingen eerst even lopen naar het dorpje ongeveer 20 minuten lopen. we hebben daar wat gedronken en een beetje rondgelopen.
toen we terug kwamen wilden we gaan zwemmen maar het zwembad ging pas om 2 uur open en besloten eerst even hard te lopen(in 30 graden celsius). we zijn de valley uitgelopen.(omhoog) en hebben lekker gesport.
toen we terug kwamen was het zwembad inmiddels open en we gingen lekker afkoelen in het zwembad.

we gingen eten. dit was erg vroeg namelijk 5 uur. maar er zat ook een voordeel aan en dat was dat we nog even op het american voetbal veld gingen voetballen. we hebben ook er veel lol gehad.

ik zit hier in northflield vermont. op de universiteit  Norwich.
het is hier over dag rond de dertig graden en er is nergens airco. ( we zweten ons dan ook het laplazeres)
de zon schijnt elke dag en het schijnt allemaal nog warmer te worden. dus lekker zwemmen.

(ik doe mijn best om foto's te maken en te krijgen. En binnenkort komen er gelijk een aantal)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten